Rabu, 6 Mac 2013

stressssss !!!!!!!


arggghhhh !!!!!!!
stressssss!!!!!!
hahahahhahaha
stress lah sangatkan..

sebenarnya aku just nk share
penemuan terbaru dalam diri aku
APAKAH???

hahahahaha
kalo dulu, kalo stress je mesti aku drive laju2 kat highway
tp skarng dh jadi lain
kalo stress aku akan tdow, tdow n tdow sepuas2nya

kalo dulu
bahayanya aku mungkin bleh excident n mati
tp skrg bahayanya pipi aku makin mengembang
cam belon y ditiup
*bayangkannnnnnn

kakakakakaka
tp aku rse better aku amalkan terapi stress ngan cara skrg
biarlah nk kembng camanepun
aku dh mula belajar tok hargai ibubapa aku
hargai diri sndr
hargai org sekeliling
hargai org y aku syg
n hargai org y syg aku

papepun, 
setiap org mesti ada cara y tersendiri
so just respect to our self
n be mature 
from day to day

peace yooooo !!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan