Selasa, 5 Mac 2013

dimanakah kawan2 aku??



assalamualikum sume
skrg jam dh hmpir jam 340 am
n as usual aku masih blom bleh tdow

disebabkan aku xbleh tdow
aku layan youtube je
berjam2 aku layan
layan punye layan
terkeluarlah lagu2 drp kump WESTLIFE

sebuah kump y aku n kawan2 tergila2kan
mase darjah 6 dulu
mase tu budak2 lagikan
siap hafal bagai
huhuhuhuhu...
tp ktorg mmg #DieHardFans mase tu

dalam keasyikan aku melayan westlife tu
ttb hati aku mnjd tersangat2 sebak
aku kembali teringat kawan2 sekolah rendah aku
ape dh jd pd diorg ek??
aku tertanya2

adakah diorg seperti aku??
masuk mane2 IPTA or IPTS??
adakah diorg dh mempunyai kerjaya masing2??
or adakah diorg masih lg berada di takuk y lama??

YA ALLAH swt
dimanakah kawan2 aku
sejak hbs darjah 6
sorng demi sorng aku kehilangan
ada y xsmbung sekolah menengah
ada y sambung

y sambung tu plop
ramai y smbung sekolah lain. so makin berkurangan
then bile aku masuk form 6
hnya beberapa org sje y join
terasa kehilangan lg..
hurmmmm

n now aku di UPSI
xda seorgpun kawan sekolah rendah aku y bersama2 aku
langsung xda
hnya aku seorg disini

DIMANAKAH KAWAN2 AKU????
T_T

Tiada ulasan:

Catat Ulasan