Ahad, 3 Mac 2013

PERLIS-->TM-->KAWAN2


hai semua kesayangan
now dh jam 422am
tp aku masih gigih mengadap laptop

sebenarnya aku bru je balik drp PERLIS
ada program KOSISWA with ANGKASA kat sana
program y bg aku bnyak informasi
tetapi sedikit suram kerana pemilihan hotel y kurang memuaskan

program tu berlangsung selama 2 hari
sabtu n ahad
ok, pas hbs program ktrog trus p padang besar
as usual lah aku PASTI akan beli jaket
im jaket lover

dlm jam 6 ptg bru bertolak balik Tg.Malim
smpai Tg.Malim dlm jam 12++ am
penat tu mmg la penat
tp aku gagahkan diri tok p gerai jualan kami di KAB

smpai je gerai
ttb kepenatan aku tu hilang sbb dpt jumpe kawan2
trase hilang sekejap segala bebanan aku
aku sygkan kawan2 aku

ok, pas siap2 kemas
aku kire duit n bahagikan untong
ALHAMDULILLAH
ada rezeki buat kami semua

pas siap2, ktorg p makan kat mamak
lepak punye lepak dah hmpir jam 3
then balik rumah

setibanya di rumah
hosmet ckp rumah dah ada ternet
so aku melayari ternet smpai la skrg
smbil update blog ni
lgpun dh lame sgt aku x update kan..
kuikuikui

ok lah kawan2
salam sayang buat semua
bye2

Tiada ulasan:

Catat Ulasan