Isnin, 11 Jun 2012

jgn meniru!!

hai sume!!!
hari ni aku nk share cikit je ngan korng
exculy aku dh nk hbs sem 6
tinggl 1 je lg paper
bak kate ZIZAN : last payperr'!!!!
hahhahahahahhahaha
pas ni aku akan masuk praktikum kat SMK Tanah Puteh, Kuantan
nk jd cikgu doh weh aku ni!! kekekekke

ok la, smentara sumenye masih dlm mood exam lg ni
aku just nk pesan cikit je la kat sume
terutama kepada peminjam2 PTPTN
cm y kite tau la kan, sape2 y dpt 1st class dean
maknenye PTPTN 2 jd biasasiswa
ce korng bayangkan kalo korng dpt 1st class dean tp MENIRU!!
adakah biasiswa 2 bersih??
dh la duit 2 kite bawak makan, minum, beli buku n mcm2 lg
tp kalo duit 2 dh bercmbur ngan unsur2 y kurang sihat.. 
korng pikir2kan lah sndr... bukan nk kate diri aku ni bagus
tp sekadar berpesan2 kepada kengkawan sesama islam
aku pnh jugak meniru mase sekolah menengah dulu tp mse 2 xda PTPTN
so aku xkisah la sgt (STPM aku x meniru.. syukur berkat!! dpt masuk UPSI)
 walaubagaimanapun, aku xtau la hukum duit PTPTN 2 if dh jd biasiswa dgn MENIRU
aku just menyatakan pandangan n pendapat aku je..
percayalah pada diri sendiri.. walaupun result jatuh cikit tp ngan usaha sndr
result 2 lebih berbaloi2 drp result MENIRU..
 n lebih truk lg kalo result y kite meniru 2 diangkat tok dpt ape2 award
hurmmm.. mudah2an xda la kawan aku y meniru ye.. ameen~~~

k lah.. contengan terakhir drp aku.. selamat maju jaya dlm exam n kepada y akan berpraktikum.. selamat berpraktikum sume.. as'salam :)


1 ulasan: